torsdag 20 juni 2013

DNs kulturenkät

Jag hittade den här hos Alekzandra, som hittade den hos Dark places.

Första skivan jag köpte: Hanson - Mmmbop. Jag var 10 år (tror jag?).
Senast spelad låt: Rolling Stones - Play with fire
Första sajten jag kollar när jag vaknar: Instagram i mobilen
Spel jag spelar mest: Just nu: Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
VOD-tjänst: Netflix
SVT Play-tips: Vet inte ens vad som går på svt. Babel är bra! (Är sjukt dålig på att se på tv överhuvudtaget..)
Favoritradioprogram: Christer i p3 och Sommar i p1
Söndagskulturkonsumtion: Böcker
Dyraste kulturvana:
Böcker - fina utgåvor av mina favoriter
Film jag sett flest gånger:
Amelie från Montmartre, The Royal Tenenbaums eller Nightmare before Christmas



Bok jag läst flest gånger: Harry Potter-serien
Favorittidskrift:
Molly Makes
Konstart som är svårast att relatera till: 


Konstverk jag skulle vilja äga: Vad som helst av Audrey Kawasaki


Verk som fått mig att gråta: Johanna Tydells bok I taket lyser stjärnorna
Favoritsajt:
pinterest.com och alla bloggar jag läser.

2 kommentarer:

  1. Audrey Kawasaki har jag inte stött på innan, riktigt tjusigt!

    SvaraRadera
  2. En kul enkät som även jag gjorde nyss. Gillar din senast lyssnade låt. Är nämligen en riktig Stones-fan :))

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...