onsdag 16 januari 2013

8 favoriter från 2012

Bättre sent än aldrig, som man säger.
Här presenterar jag de 8 bästa böckerna jag läste under 2012.


Gottfrids favoriter från 2012:
The Long Earth av Terry Pratchett
Horns av Joe Hill
Anansi Boys av Neil Gaiman
World War Z av Max Brooks
Dodger av Terry Pratchett
Cirkeln och Eld (Engelsfors) av Mats Strandgren och Sara Bergmark Elfgren
Hungerspelen och Fatta eld (Hungerspelen) av Suzanne Collins
Kärleken (Torka aldrig tårar utan handskar) av Jonas Gardell


5 kommentarer:

  1. Till sist fick jag tid att se den - bättre sent än aldrig, säger jag med! Jag blir sugen på The Long Earth och Horns. Men även fler.. Hmmm.. Tiden räcker inte till..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, bra det.
      The Long Earth tror jag både du och Tommy borde testa, eftersom jag vet att i alla fall Tommy gillade Nation.
      Horns är tokbra. :)
      /Gottfrid

      Radera
  2. Horns blir jag verkligen sugen på att läsa. Säkert en bok i min smak!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är ruggigt bra. Håller på med Hills debutroman Heart-Shaped Box just nu. /Gottfrid

      Radera
  3. What about my fav tips, on https://bestparentalcontrolapps.com/internet-safety-for-kids/ you can get some about Internet Safety for Kids. It was useful to read for me and my young friends

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...