måndag 21 maj 2012

Måndagsenkät (Gottfrids version)

Jag upptäckte nyss att Cecilia har varit flitig att uppdatera bloggen idag. Jag som trodde att hon satt på kontoret och studerade? Nå väl, hon skrev i alla fall ett inlägg inspirerad av Glory box och jag kände att jag inte kunde gå och lägga mig förrän även jag hade fått göra ett liknande inlägg.

Just nu ...

... nöjesläser jag: Horn av Joe Hill och Eldvittnet av Lars Kepler.

... nyttoläser jag: Ingenting speciellt faktiskt. Möjligtvis en och en annan bruksanvisning.

... är jag exalterad över: Vårens efterlängtade ankomst till Umeå.

... är jag stolt över: Cecilia som tar studenten snart.

... är nervös för: Mitt första scenuppträdande på 10 år då jag på onsdag sjunger med Lycksele Big Band.

... längtar jag efter: Att jag har råd att köpa mina nya kamera, en Canon EOS 7D.

... planerar jag: Min 30-årsfest som jag ska ha i min barndomsby i början av juli. Hoppas att så många av mina gamla vänner som jag har bjudit kan komma.

/Gottfrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...