måndag 10 februari 2014

En liten reabeställning

Jag frågade Gottfrid så sent som igår "Är det inte dags för bokrea snart?" "Joo, det brukar väl vara nångång i februari?" svarade han. Och vips! Idag har alla näthandlar börjat annonsera och låter oss boknördar förboka reaböcker. Däremot får jag säga, med mössan i handen, att jag faktiskt inte läst ut alla fynd jag gjorde förra året, heller inte fynden från året innan det...
Så i år kommer jag att ta det lite lugnt. Jag vill väldigt gärna köpa sista delen i Jonas Gardells fantastiska serie Torka aldrig tårar utan handskar. Sen samlar jag på mig de inbundna Lars Kepler-böckerna, så hittar jag någon jag inte har kommer jag slå till. Annars är jag ganska blank.
Eller var, tills jag gick in på bokus reasida och upptäckte deras Muminrea!

Trots att jag älskat Mumin och Tove Jansson hela mitt liv äger jag inte en enda bok! Skandal! Men tack vare bokus fina rea har jag snart alla. Dom hade dessutom ett fint paketpris på det, så jag fick nästan 50:- i rabatt på de redan billiga böckerna!


Jag kommer såklart göra en haul senare och visa upp alla våra reafynd!

2 kommentarer:

  1. Jag var nära men vågade inte riktigt beställa Muminpaketet. Tänk om jag inte alls gillar dem :S Nåja, hoppas de är precis så underbart fina som de verkar och att ni kommer trivas ihop! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det jag med, däremot är jag lite lur på att det kommer ut något nytt snart. Det är Tove Jansson-jubileum i år så det är inte omöjligt att något förlag har något på gång. :)
      /Cecilia

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...