söndag 30 december 2012

Länkkärlek #2

Det är många nya som skrivit sina adresser i Goodreads-gruppen. Här är fortsättningen! Hoppas ni hittar någon ny att följa! Här hittar ni de första 20. 

message 23: by BokBeate
BokBeate | 1 comments Jättekul med denna grupp, måste jag bara säga :D Här håller jag till: http://bokbeate.blogspot.se/

Jag skriver om alla böcker jag läser, mitt eget skrivande och annat bokigt :)


message 24: by Anna
Anna (AnnaBookshelf) | 1 comments Jag bloggar på http://bookshelf.blogg.se

Jag bloggar mest om ungdomsböcker eftersom det i stort sett är det enda jag läser. Jag försöker i alla fall inbilla mig själv att jag läser rätt så varierande böcker, men det gör jag säkert inte^^


message 25: by Ellie
Ellie | 1 comments http://flickansbocker.blogspot.com har dock inte uppdaterat på länge....... Men ska snart!! (förhoppningsvis.....)


message 26: by Alexandra
Alexandra (Bokalskarinnan) | 1 comments Min blogg hittar ni här: Bokälskarinnan



message 27: by Andrea
Andrea Booklover (AndreaD12) | 1 comments Jag bloggar på http://andypandycool.blogg.se/ :)



message 28: by Malin


message 29: by Emelie


message 30: by Johanna 
Johanna | 2 comments Har ändrat till http://boktjejen.devote.se nu. Ingen stor skillnad men har velat göra det länge eftersom jag sedan mer än ett halvår tillbaks är själv på bloggen :)


message 31: by Angelica
Angelica | 1 commentshttp://biblioteket.webblogg.se håller jag till :)

1 kommentar:

  1. Hej allihopa, mitt namn är Felicia Aisha Sadat och jag är här ute för att vittna om de goda gärningarna från BABA NOSA UGO i Karnataka Temple eftersom min lycka är återställd, jag har varit gift i cirka 23 år nu, det kom till en punkt när min man började agera konstigt och sedan lämnade han mig och våra två barn för en annan kvinna i över 6 månader, jag visste aldrig att han hade en affär med en annan kvinna, den här kvinnan vill ta min lycka och allt jag har arbetat för, jag kände mig avslutar allt. När jag letade efter en lösning kom jag över flera vittnesmål om Spellcaster på internet.
    Vissa vittnade om att han tog tillbaka sin ex-älskare, andra vittnade om att han också kan göra något för att hjälpa ditt företag att växa, också älskar attraktionsolja, löser också alla typer av andliga problem, örtmedicin mot sjukdom som Fybroid, Astma, STD, Njurar sjukdom, diabetes, erektil dysfunktion, vinnande i lotteri. Jag trodde aldrig på spellcaster men jag hade inget alternativ eftersom jag letade efter en lösning överallt, så jag fick e-postmeddelandet från BABA NOSA UGO från Testimonies online och bestämde mig för att prova honom.
    Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom, han berättade för mig vad jag behövde göra och jag gjorde precis som han instruerade, jag tvivlade faktiskt när han sa till mig att jag kunde förvänta mig goda nyheter, det var mindre än sju dagar när min man ringde mig efter så lång tid. Han kom tillbaka och bad om ursäkt och bad om förlåtelse, det hela var som en dröm, jag förlät honom och nu är vi ännu lyckligare än någonsin tidigare.
    Jag vill säga ett stort tack till BABA NOSA UGO för hans vänliga hjälp, jag förväntade mig aldrig ett så stort andligt arbete och jag kommer inte sluta dela hans testmonies. Om du har något andligt problem och du letar efter en riktig och äkta spellcaster, kontakta BABA NOSA UGO så blir du glad att du gjorde det.

    E-post: karnataka.temple@gmail.com

    WhatsApp: +33753216802

    Viber: +2347066853060

    https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...