lördag 1 december 2012

What have they done to my book?!

Förutom en omättat hunger för böcker och litteratur så sysslar jag även en hel del med musik, foto och film. Under hösten har det varit mindre av både böcker och dessa intressen men det är något som alltid kommer tillbaka. Hur som helst så har Cilla lagt upp två filmer här på bloggen och jag tänkte att jag inte skulle vara sämre. Här nedan har ni en film jag gjorde omkring 2008 då jag fick idén till att göra en stumfilm på norrländska (med engelsk undertext förstås). Resultatet blev en ganska märklig liten film som vissa har tydligen uppskattat, bland andra Cilla som faktiskt var den som föreslog att jag skulle lägga upp den eftersom den är bokrelaterad. Hoppas ni gillar den...

What have they done to my book?!
En film av Gottfrid Oskarsson

Vill ni se mer av mina videos så besök gärna: http://www.youtube.com/user/NocturnalRaven

1 kommentar:

  1. UNDERBAR film, gjorde min dag! Visserligen har dagen precis börjat but it's up for a great start :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...